Jõulukinkide tellimise kunst

Kinkimisega kaasnev andmise ja saamise rõõm on meeldiv aastaringselt, teatud perioodil on aga klientide, koostööpartnerite ja töötajate meeles pidamine peaaegu vältimatu, lausa iseenesestmõistetav. Tähtis on traditsiooniline kinkide vahetamine niimoodi korraldada, et see mõlemale osapoolele positiivseid emotsioone pakuks!

loe edasi

Kinkstoni jõulupidu 2019

Kinkston Kingiagentuuri jõulupidu toimus 26.09.2019 ning meil oli võimalus veeta meeleolukas pärastlõuna kõikide nende toredate külalistega, kes kohale tulid.

loe edasi

Kinkstoni jõulukataloog 2019

Ilmad muutuvad üha külmemaks ja õhtud pimedamaks. Tasapisi, kuid kindlalt hiilib lähemale aastalõpp.See on eriline aeg. Siis tasub rohkem aega veeta pere ja sõprade seltsis, et möödunut meenutada ja olnust kokkuvõtteid teha. Ja muidugi tänada neid, kelle osavõtul 2019. [...]

loe edasi

Tore tooteuudis – söödav kohvitops!

Juba aastaid on siit-sealt kuulda olnud, et töötatakse välja söödavate joogitopside retsepti. Kes püüdis oma jäätisevahvlit katta suhkruvaabaga, kes šokolaadist glasuuriga, mõni lootis läbimurret saavutada küpsisetaignast valmistatud kohvitopsiga, kuid enamasti olid katsetused alles testimisjärgus, küllaltki kallid, liiga taignased ja [...]

loe edasi

Kinkstoni suvepäevad Hiiumaal

Ettevõtluskeskkond on karm ja ellu jäävad vaid tugevamad. Uusi tippe tuleb turundajatel vallutada kogu aeg ning võidelda aastaringselt müügikasvu ja klientide rahulolu saavutamise nimel.

loe edasi

Reklaamkinkide uuring

Meie kliendiküsitlus on läbi saanud ja suur heameel on tõdeda, et te olite kõik väga abivalmid ning saime küllaga väärt infot. Suur tänu veel kord kõigile vastajatele!

loe edasi

Kuidas leida parimad firmameened?

Logoga ärikingituste tellimine võib tunduda esmapilgul lihtne ja võimaluste valik lai. Tegelikult aga on personaliseeritud firmameenete turg väga kirju ja Kinkstoni edu taga on meie spetsialistide aastakümnete pikkune kogemus ja teadmised. Igaüks ei pea teadma, kuidas töötab UV-printer või [...]

loe edasi

Kinkstoni 16. sünnipäev

Sellel aastal pidas Kinkston juba järjekorras 16. sünnipäeva ning oleme väga tänulikud kõigile, kes kohale tulid ja meiega koos lõbusa õhtupooliku veetsid.

loe edasi

2019. aasta 5 trendi

Keskkonnasõbralikud tooted on tõusuteel! Tarbijad on üha enam hakanud rõhku panema toodetele, mis ei ole ainult biolagunevad, vaid ka säästvalt toodetud.  Lähtudes ASI (Advertising Speciality Institute) uuringust, eelistavad 65% ostjatest keskkonnasõbralikke tooteid, millest populaarsemad on näiteks taaskasutatud materjalist märkmikud, [...]

loe edasi

Jõulukataloog 2018

Jõulud on kiireim, kuid ka üks kauneim aeg aastas. Kingituste jagamise ja mälestuste kogumise aeg. See hetk, mil võtame kokku kogu eelneva aasta, tuletame meelde toredaid sündmusi ja inimesi, kellega koos sai aasta just selline nagu soovisime. Hea loo [...]

loe edasi

Küpsised, andmekaitse ja privaatsus

Andmekaitse ja privaatsus Andmed, mida Kinkston kogub teenuse osutamiseks, isikuga ühenduse võtmiseks teenuse osutamiseks, küsimuste lahendamiseks või pakkumiste ja e-kirjade saatmiseks, samuti lehekülastuste tuvastamiseks ja kasutuskogemuse parandamiseks, on turvatud ning neile ligipääs on vaid selleks volitatud isikutel. Me ei kogu ega [...]

loe edasi

Jõulupidu 2015

Meie särasilmne meeskond pidas 8.oktoobril käesoleval aastal maha Jõulupeo, mis oli eelkõige suunatud meie kallitele koostööpartneritele, kes said ideid jõulukingitusteks ja samas tutvuda meie majaga ja veeta koos meeldivalt aega projektijuhtidega, kellega ehk polegi varasemalt võimalust olnud silmast silma [...]

loe edasi

Kohtume Passwordil

Password toimub seekord Saku Suurhallis 27.-28. märtsil ja suuremana kui ealeski varem. Lisaks kahepäevasele konverentsiprogrammile on Passwordi osaks ka Aasta Turundusteo, Meediateo ja Suhtekorralduse auhindade väljahõikamine.

loe edasi

Parem pastapliiats

Prodiri kvaliteetpastakad Kinkstonist. Šveitsi tootja Prodiri ekspordimanager Marco Campana tutvustas oma bestsellereid ja uudistooteid meie näidistesaalis.

loe edasi

Bränd on enamat kui lihtsalt logo

Bränd on enamat kui lihtsalt ettevõtte nimi või logo toote peal. See on kogemus. Bränd edastab sõnumit juba esimesest kokkupuutest, kui klient tutvub esmakordselt ettevõtte toodete ja teenustega. Bränd ei pea olema ilmtingimata toode või teenus, bränd võib olla [...]

loe edasi
Näitan kõiki 19 tulemust