Kinkston

< Tagasi postituste nimekirja

Äri-ja reklaamikingitused aastal 2022

15.02.2022

Äri-ja reklaamikingitused aastal 2022

Palju räägitakse sellest, milline peab olema firma „online“ imago ja kuidas veebis end hästi turundada. Ilmtingimata on see oluline osa meie digitaalses maailmas, kuid kuidas teha turundust väljaspool interneti keskkonda? Reklaam on muutunud aastatega palju ning kuigi suur osa on digitaliseeritud siis firma kingitused, meened ja logoga tooted säilivad siiamaani väga efektiivse turundusviisina.


Milliseks on kujunenud reklaamkingitused?

Reklaamkingitused ei ole enam pikalt olnud lihtsalt kruusid või konverentsidel saadud vihmavarjud. Äri-ja reklaamkingitused on alati olnud ka tõhusad turundustooted konkurentsitihedal maastikul. Toodete valik on suur ja lai, seega on võimalik teistest erineda nii toote disaini, funktsiooni kui ka personaliseeritusega. Sellepärast uueneb meie tootekataloog pidevalt ja kvaliteet tõuseb iga aastaga. Samamoodi on Kinkstonis võimalik toota ka täiesti omanäoline reklaamtoode vastavalt kliendi soovidele. Meie kõige populaarsemad personaliseeritud tooted on tekstiil ja keraamika, aga oleme võimelised tegema ka tarbeesemeid ja mänguasju. Piiriks jääb vaid kujutlusvõime. Praegusel ajal on meie võimekus valmistada tooteid vastavalt teie ideedele.


Kvaliteetsed ja kauakestvad tooted

Praeguse ajastu moto on „vähem väikest nänni“. Populaarseks on kujunenud kauakestvad kingitused. Olulisel kohal on toote esteetiline välimus ja praktilisus. Tooted peavad olema atraktiivsed. Meie meeskond jälgib pidevalt tootearendus trende, et tootevalik säiliks värske ja modernsena. Samas klassikalistel pastapliiatsitel ja kruusidel on siiski oma koht ja need tooted ei kao meie valikust veel niipea.

Hüppelised arengud on toimunud materjalide valikul. Kui varasemalt olid levinud materjalideks plastik, klaas, metall ja puuvill siis nüüdseks on materjali valik suured arengud teinud. Populaarseteks materjalideks on tõusnud jute, RPET – ehk ümbertöödeldud plastik, puuvill, nisukiud, kork, bambus ja puit. Need on vaid mõned näited, millest on võimalik valida endale meelepäraseid tooteid. Meie eesmärgiks sellel aastal saab rohkem esile tõsta ja tutvustada neid innovaatilisi materjale ning kuidas need mõjutavad meie tarbimist ja looduse säästmist.

Rohepöördega kaasas käimine nõuab pidevat innovatsiooni ning meie koostööpartnerid pingutavad järjepidevalt, et muuta oma toodangut kauakestvamaks ja loodussäästlikumaks. Alustades sellest, et tootevalikus on aina enam jätkusuutlikest materjalidest tooteid lõpetades sellega, et tootmisel tekkivad jäägid utiliseeritakse, töödeldakse ümber ja kasutatakse koheselt, et vältida liigset looduse reostamist. Kinkstonile kui ka meie koostööpartneritele on oluline, et klientideni jõuaksid kvaliteetsed ja loodussäästlikud kingitused, mida saab rahuliku südamega inimestele jagada.


Turundustoodete vajalikkus

Lõpetuseks räägime sellest, miks reklaam-ja ärikingitusi ning turundustooteid üldse vaja peaks minema. Kuigi väga palju reklaami toimub digitaalselt ja läbi ekraanide siis füüsilised tooted on suureks abimeheks firma maine ja kauakestva turunduse perspektiivis. Kui heita pilk oma pastapliiatsi topsi võib kindel olla, et sealt vaatab vastu vähemalt 1 logoga pastapliiats. Sama eksperimenti võib proovida ka köögis, kus on garanteeritud leid vähemalt üks firmakruus, mis on saadud kunagi kingituseks. Need väikesed asjad hoiavad aga firmat alati kliendil silme ees. Kui kingiga kaasneb emotsioon ja mälestus seda tõenäolisem on see, et teie firma jääb positiivselt meelde nii kliendile kui ka koostööpartnerile. Tekstiiltooted ja riided on veel parem viis teha kõndivat reklaami. Miks mitte panustada huvitavasse disaini ja tootesse, mida saab kanda ka tööväliselt. Selleks, et õige turundustoode valida saab konsulteerida alati meie projektijuhtidega, kelle pikaajaline kogemus ja hea stiilitunnetus aitab leida just teile õige turundustoote.

Lisaks saab firma logoga meeneid kasutada edukalt firmale oluliste väärtuste peegeldamiseks ja edasikandmiseks. Hetkes maailmas ei ole firmad enam lihtsalt firmad vaid terve ökosüsteemiga asutused, kellel on vaated, sõnumid ja eesmärgid. Miks mitte pakkuda oma klientidele kogukonnast osaksaamise võimalust.

Viimaseks punktiks võib tuua selle, et firma logoga tooted on võimalik tuluallikas. Olgu tegu kruuside, märkmike või orgaanilisest puuvillast poekottidega, kõiki neid tooteid on võimalik pakkuda kaubanduslikul eesmärgil. Muusikud, festivalid, muuseumid ning treeningasutused on pikka aega kasutanud oma logoga, firmavärvide ja sõnumitega turundustooteid tuluteenimise eesmärgil. „Merch“ on populaarne suunamudijate ja kuulsuste seas. See on oluline koht nii turunduslikult, tulu teenimiselt ning kogukonna loomisel.


Ootused aastale 2022

    •  Soodustada eetilist ja teadliku tarbimist.
    •  Pakkuda oma klientidele parimaid ja loovamaid lahendusi äri-ja reklaamtoodete maailmas.
    •  Hoida kätt pulsil meie valdkonnas, et toimetada klientideni värsked ja moodsad reklaam-ja ärikingituste lahendused.
    •  Aidata oma klientide turunduseesmärkide saavutamist läbi reklaamtoodete ja firmakingituste.

Meeldejääv kingitus on see, mille taga on head mõtted ja soovid!

Sinu Kinkston

Liitu meie uudiskirjaga

Ole kursis meie pakkumiste ja toodetega. Info uute brändide ja tegevuste kohta.