Siit leiad kiirelt vastused korduma kippuvatele küsimustele.
Kas kodulehel on näha kõik reklaamkingitused, mida Kinkston pakub?
Meie tootevalik uueneb pidevalt, et pakkuda teile kõige kaasaegsemat reklaamkingituste valikut. Seega ei kajastu kõik meie pakutavad tooted kodulehel. Seal on läbimõeldud tootevalik, kust on võimalik leida sobiv lahendus enamikule vajadustele.
Kui te ei leia soovitud toodet meie koduleheküljelt, soovitame võtta ühendust meie projektijuhtidega, kes aitavad leida just teile sobivaima toote.
Millest sõltub tellimuse miinimumkogus?
Reklaamkinkide ja logotoodete miinimumkogus sõltub tootest, trükitehnoloogiast, tarne kaugusest, logo või reklaamsõnumi keerukusest (värvidest ja detailidest) ning kliendi eri-soovidest.
Näiteks meie laos olevaid metallist või puidust tooteid on väikses koguses lihtne graveerida.
Millised on erilahenduste võimalused?
Erilahendusteks loetakse projekte, kus tooted on toodetud spetsiaalselt kliendile. Mõned tooted valmistame täiesti kliendi soovitud kujuga ja mõne tavatoote teeb eriliseks see, kui see on disainitud kliendi soovi järgi.
Kus ja kuidas saaks tutvuda näidistega?
Väga hea valiku näidiseid ja tehtud töid leiab Kinkstoni näidiste saalist Tallinnas, Madara 29/2. Valik tehtud töödest on üleval ka meie kodulehel, Instagramis, Pinterestis ja Facebookis.
Kas erilahenduse puhul saab samuti näidise?
Sõltuvalt tootest ja projektist laseme tehasel kliendile saata valmis näidisest pildi või näidise. Viimasel juhul tuleb arvestada sellega, et projekt võib natuke kauem aega võtta.
Kas logo saab trükkida/graveerida/tikkida ükskõik kuhu ja millele?
Logo, teksti või pildi asukoht tootel sõltub trükitehnikast, toote kujust ja materjalist.
Sobiva materjali ja trükitehnoloogia infoga saab tutvuda siin….
Kes teeb reklaamkingi kujunduse?
Tulenevalt reklaamkingituste valdkonna spetsiifikast (trükiala suurus ja paigutus, ärikingi materjal, kasutatav tehnoloogia) teeb kujunduse Kinkstoni kujundaja.
Millisel kujul tuleks esitada failid/logo?
Logo ja
kujunduse kandmiseks reklaamtoodetele tuleb kujundusfailid edastada vektorgraafikas.
Ka reklaamkinkidele trükitav tekst tuleb edastada vektorgraafika failina või esitada
soovitud šrift (font) nimeliselt. Sobivad failitüübid on lõpuga: .pdf, .cdr,
.ai, .eps ning värvide määramiseks tuleb kasutada Pantone (PMS) värvikaarte ja
-koode.
Piltide puhul (nt digitrüki meetod) sobivad ka rastergraafika failid: .tif, .psd, .jpg, .png. Fail peab olema piisava resolutsiooniga ja loodud kasutades CMYK-värvimudelit.
Mis on Pantone, CMYK ja RGB?
Pantone on 1341 värvitooniga
standardvärvisüsteem, mida kasutatakse trükitööstuses. Kindla LAB-väärtusega
värvitoonid (nn spot-värvid) segatakse kokku 15 komponentvärvist ja nendega
saab trükkida ka selliseid toone, mida CMYK-värvisüsteem ei võimalda.
CMYK on neljavärvitrüki värvimudel, mis koosneb neljast protsessvärvist – Cyan (taevassinine), Magenta (purpurpunane), Yellow (kollane) ja Key (must). Igal CMYK-pildi trükitaval pikslil on protsessvärvi tähistav protsentväärtus.
RGB on liitvärvimudel, milles moodustuvad
erinevad värvitoonid kolme põhivärvuse Red (R – punane), Green (G – roheline)
ja Blue (B – sinine) liitumisel. Aditiivset mudelit kasutatakse valgust
kiirgavates seadmetes nagu telerid, mobiiltelefonid,
monitorid jms.
Erinevate värvimudelite omapära on oluline teada, kuna RGB-süsteemi värviskaala on avaram kui CMYK-süsteemil. Seega ei ole võimalik trükkida kõiki värve sellisena nagu arvutiekraanilt paistab. Seepärast on logovärvide täpsuse määramiseks parem kasutada Pantone värvikaarte.
Kuidas kujuneb reklaamkingituse hind?
Reklaammeenete, ärikinkide, promotoodete ning nendele logo või sõnumi trükkimise, graveerimise või tikkimise hinna kujunemisel on olulised toodete kogus, kujundus, trükitehnoloogia, trükitava pinna suurus, toote materjal ja trüki keerulisus.
Töid on võimalik teha ka kiirtellimusena, mille hinnad võivad olla kõrgemad tavalistest tellimustest.
Kaua tellimuse täitmiseks aega kulub?
Tavaliselt võtab tellimuse täitmine pärast tellimuse kinnitamist aega 2–4 nädalat. Aeg sõltub sellest, millisest riigist tellitavad tooted tulevad. Tootmisaja pikkus sõltub tarnijast, hooajast ja tellimuse suurusest. Erilahenduste puhul on tellimuse aeg pikem, kuna näidise valmimine võtab tavaliselt aega 7–21 päeva.
Euroopa Liidu välise tarne puhul tasub arvestada ka tolli järjekordadega ja kauba deklareerimisega.
Milline on optimaalne logo suurus?
Reklaamtoodetele trükitava sõnumi ja logo suurus sõltub valitud ärikingitusest, selle suurusest, materjalist ja kujust ning kasutatavast trükitehnoloogiast. Tavaliselt on määratud toodetele kohad, kuhu on võimalik trükkida. Erilahenduse puhul on võimalik teha osadele toodetele disain kogu toote ulatuses.
Milline on trükipinna suurus?
See sõltub tootest ja trükitehnoloogiast. Universaalset lahendust, mis kõigile ja kõigele sobiks, ei ole. Reklaammeene tootja on enamasti välja valinud parimad kohad logo või turundussõnumi paigutamiseks – seda nii trükkimise, kasutusmugavuse kui ka väljapaistvuse seisukohalt.
Kui osta erinevaid tooteid sama kujundusega, kas siis muutub logo trükkimise hind soodsamaks?
Kui logo või trükitav tekst on sama, aga tooted erinevad, on trüki ettevalmistus (kujundus ja seadistus) ning tootmisprotsess erinev ja erineva hinnaga.