Kinkston

< Tagasi postituste nimekirja

Millist trükitehnoloogiat reklaamkingituste ja -rõivaste puhul kasutada?

Me teame, et tegelikult ei mõtle sa ülemäära sellele, kuidas sinu ettevõtte logo trükitakse ... soov on, et need saaks soovitud toodete peale! Küll aga tead, et lõpptulemus peab olema sinu valitud värvitoonides püsiv ja kvaliteetne trükk, millel on õige paigutus, tekst ja / või pildid. Samuti soovid neid kiiresti ja õiges koguses.

Seega kui tahad olla päris kindel, et soovitud äri- või reklaamkingitus saaks kaunis ja kvaliteetne, on mõistlik pöörduda kogenud teenusepakkuja juurde. Reklaamkingitus, mida tehes on silmas peetud tootja soovitusi - kuhu, kuidas, kui suurelt ja millise tehnoloogia abil logo saab kanda - on kahtlemata lihtsaim viis ettevõttele kauni firmameene tellimiseks ning ebaõnnestumise võimalus on peaaegu välistatud.

Sel põhimõttel töötame ka meie Kinkston Kingiagentuuris. Pöördudes meie suurte kogemustega töötajate poole, võid olla kindel, et saame sulle anda maksimaalselt palju infot selle kohta, kuidas soovitud lõpptulemus oleks täiuslik.

Trükitehnoloogia rätseplahendus

Aeg ajalt satume silmitsi olukorraga, mil tehase poolt pakutavad lahendused kliendile ei sobi. Sellisel juhul saame reklaamtooteid logo või personaalse sõnumiga kaunistada ka Eestis kohapeal, oma kogenud trükimeistrite käe all.

Üks levinumatest ja soodsamatest sümboolika ärikinkidele kandmise meetoditest on siiditrükk reklaamrõivastele, tekstiiltoodetele, kruusidele, joogipudelitele jt reklaamtoodetele ning tampotrükk, millega saab oma logo või slogani trükkida muuhulgas kirjutusvahenditele (pastakad, sulepead, markerid), võtmehoidjatele, kelladele, mälupulkadele, kaarditaskutele, promotoodetele (stressilelud, pliiatsiteritajad, taskulambid), mänguasjadele ja mitmetele muudele toodetele.

Digitrükk ehk digiprint on samuti küllaltki soodne ja paljude reklaamkingituste materjalide (tekstiil, vihmavarjud, firmariided, logoga märkmepaberid) jaoks sobiv lahendus. Digitrüki üks meetod UV print on hea lahendus, kui on soov täppistrükiga printida pisematele pindadele nagu rinnasildid, märgid, kella sihverplaadid, pliiatsid, golfipallid, mobiilikorpused jms. Siinkohal soovitame kliendile, et kui logoga kaunistatav ärikingitus või reklaammeene on väga intensiivset värvi, tasub trükitavale alale esimese kihina trükkida alusvärv, et kaetav pind ei mõjutaks CMYK-värvilahendust. See garanteerib just soovitud lõpptulemuse.

Mis on parim trükitehnoloogia firmariiete peale?

Siiditrükk on 1 ja 2 värvi trüki ning 50+ tk koguse puhul kõige soodsam ja kauakestvam lahendus. Lisaks on tagatud täpne logo Pantone värvitoon.

Tikand on kõige populaarsem kallimate toodete ja paksemate materjalide puhul. Tulemus on esinduslik ja igavene.

Kuumpresstrükk on üks soodsamaid võimalusi, kuidas tellida firmariided, millel on pilt, reklaamsõnum või mitmevärviline logo. Termosiirdekilele trükitud kujutis asetatakse reklaamtoote (T-särgi, dressipluusi, fliisjaki vms) peale ning kuumust ja survet kasutades kantakse riideesemele. See sobib ideaalselt peaaegu kõikidele tekstiiltoodetele, sealhulgas poekotid, jutekotid, põlled. Kuid riidematerjal peab taluma kõrget temperatuuri ja pressi alla ei tohiks jääda nööbid, trukid, paelad ja lukud.

Lasergraveerimine ja mehaaniline graveerimine

Ka graveerimisel tuleb arvestada reklaamkingituse materjaliga ja seda nii lasergraveeringu kui ka mehaanilise graveerimise puhul. Metallist kirjutusvahendid, termosed ja lekkekindlad termotopsid, klaasist joogipudelid, logoga Bluetooth-kõlarid, reklaamsõnumiga mälupulgad, kontoritehnika, vaba aja kaubad ja tööriistad näevad graveerituna väga kaunid välja. Seejuures on kujutis või tekst kulumiskindel ja vastupidav. Samas tuleb silmas pidada, et erinevad materjalid käituvad graveerides siiski erinevalt. Seega hindamaks krobelise pinnaga või ka teatud kunstmaterjalidest reklaamtoodete graveerimiseks sobivust, tasuks nõu pidada Kinkstoni kogenud töötajatega.

Millised on erinevate trükitehnoloogiate plussid ja miinused?

Siiditrükk

Levinumad tooted: firmatekstiil, kruusid, kotid, pastakad, vihmavarjud.

Siiditrükk on üks unikaalsemaid logo peale kandmise liike. Seda saab kasutada paljude erinevate materjalide ja tootekujude puhul: nii lamedate kui ka kumerate pindade korral, samuti nii kõvapinnalistel kui ka pehmetel esemetel.

Võimalik teostada kuni 6-värvilisi peale kandeid ning teha trükki ka väga suurtele pindadele.

Siiditrüki plussid:

  • Suur valik materjale, millele saab trükkida.
  • Võimalik katta suuri pindasid.
  • Võimalik kasutada laia värviskaalat (PMS-värvikaardi järgi).
  • Trükijälg täpne, kõik detailid eristuvad.

Siiditrüki miinused:

  • Seadistus kallis, väikekogustel hind kõrge.
  • Kui ei kasutata kuivatit, värvi kuivamine mitmeid tunde.
  • Ei ole 100% kulumiskindel.
  • Materjali taustavärv mõjutab trükivärvi toone.

Tampotrükk

Levinumad tooted: pastakad, pudeliavajad, võtmehoidjad, käekella sihverplaadid, silindrikujulised esemed või nõgusapinnalised tooted.

Sobib ideaalselt trükkimiseks väikestele ebahariliku kujuga kõvapinnalistele esemetele, millele ei saa või ei ole praktiline trükkida siiditrükiga. Tampotrüki tehnoloogia sarnaneb laste templiga trükkimisele/tembeldamisele.

Tampotrüki plussid:

  • Saab kanda nõgusatele, erikujulistele pindadele.
  • Suur valik materjale, millele saab logo või reklaamsõnumit kanda.
  • Võimalik kasutada laia värviskaalat (PMS).
  • Trükijälg väga täpne, kõik detailid eristuvad.

Tampotrüki miinused:

  • Saab katta ainult väikeseid pindasid.
  • Ei saa trükkida värve täpselt üksteise kõrvale.
  • Ei ole 100% kulumiskindel.
  • Võib nõuda pikemat kuivamisaega.

Graveering

Levinumad tooted: graveering on paljude metallist esemete jaoks ainuvõimalik logo pealekandmise viis.

Eristatakse kahte tehnoloogiat: teemantgraveerimine ja lasergraveerimine.

Lasergraveering

Saab töödelda nii värvitud (toob esile põhimaterjali värvi) kui ka värvimata (tekitab pisut hallika tooni) metallide puhul. Puidul jätab kunstipärase põletusjälje.

Teemantgraveering

Levinud rohkem üksikute toodete töötlemisel.

Graveeringu plussid:

  • Peale kanne praktiliselt eluaegne.
  • Sobib kasutada ka väikeste koguste puhul.
  • Graveeringuga saab logo kanda materjalidele, millel trükk ei püsi.
  • Efektsed lahendused värvitud pinna töötlemisel.

Graveeringu miinused:

  • Peale kande jälg ei pruugi olla väga täpne.
  • Ei saa kasutada värve, jälg ühtlaselt materjali värvi.
  • Hind suurtel kogustel trükist kallim.

Tikandid

Levinumad tooted: tikand on mõeldud sõnumite ja logode kandmiseks riidest (või muust kangapinnalisest materjalist) toodetele nagu nt särgid, nokamütsid, joped, fliisid, tekid, kotid jms.

Tikandit võib kanda otse tootele või valmistada logoga embleem (tikandisilt) ja see hiljem tekstiilile kinnitada/õmmelda. Valikus on palju niiditoone, kuid hind ei sõltu mitte niivõrd värvitoonide hulgast, vaid tikkimismasina sooritatud pistete arvust (kujutise suurusest ja keerukusest).

Tikandi plussid:

  • Võrreldes trükiga on tikand palju vastupidavam ja soliidsem.
  • Seadistusprogrammi saab hiljem kasutada.
  • Tikitud reklaamtoode on koheselt kasutamiskõlbulik (ei vaja kuivamisaega nagu trükk).
  • Hind ei sõltu värvide arvust.

Tikandi miinused:

  • Ei saa valmistada väga väikseid detailseid kujutisi.
  • Hind suurtel kogustel trükist kallim.
  • Tikandipinna tagumine külg pole üldjuhul väga kena.
  • Tikanditagune pind peab olema ligipääsetav.

Kuumpresstrükk

Levinumad tooted: sobib põhiliselt tekstiilist toodetele (nt logoga firmariided) värvilise või fotokujutise kandmiseks, samuti nt spordirõivastusele töötajate või võistlejate nimede ja numbrite trükkimiseks.

Kuumpresstrüki korral trükitakse kujutis eelnevalt riidekleepsule, lõigatakse välja ja pressitakse tootele. Kasutatakse väikeste koguste puhul või kui peale kantavad kujutised on erineva disainiga.

Kuumpresstrüki plussid:

  • Saab kanda foto (pildi) tekstiilile praktiliselt muutumatul kujul üks ühele.
  • Võimalik katta suuri pindasid.
  • Võimalik kasutada väikeste koguste puhul.

Kuumpresstrüki miinused:

  • Ei ole 100% kulumiskindel.
  • Hind suurtel kogustel siiditrükist kallim.
  • Suurtel kogustel töö aeganõudev.
  • Kleebise koht särgil ei hinga.

UV-trükk

Levinumad tooted: UV-print võimaldab trükkida täisvärvilisi pilte igasugustele kuni 10cm paksustele materjalidele, sealhulgas klaas, metall, plastik, puit, nahk, pleks, paber.

Üldjuhul kasutataksegi UV-trükki just väiksemate detailide ja värviliste logode puhul. Näiteks trükkimisel pastapliiatseid, võtmehoidjaid, rinnasilte, golfipalle, mobiilikorpuseid, joogipudeleid jne.

Hind sõltub trükitavate toodete kogusest ja trüki suurusest.

UV-trüki plussid:

  • Võimaldab trükkida värviliselt väikseid koguseid.
  • Hinda ei mõjuta trükivärvide arv. Trükitakse läbi 4 põhi värvitooni.
  • Trükk on kohe pärast printimist kuiv ning vee- ja kuumakindel.
  • UV-trüki tulemus on väga kvaliteetne ja kulumiskindel, terav ja erksate värvidega.
  • See printimise meetod on keskkonnasõbralik, sest kasutatakse akrüültinte.

UV-trüki miinused:

  • Trükiks ei kasutata täpseid Pantone värvitoone. Seega teatud eriliste logo värvitoonide puhul ei ole tulemuseks täpne Pantone värvitoon.
  • Maksimaalne trükipindala on 500×300 mm.

Fooliumtrükk

Levinumad tooted: Fooliumtrükiga kantakse reklaamtoodetele termilise töötluse abil õhuke metallist kile (foolium). Sel viisil on võimalik saada metallvärv, mida kasutatakse enamasti nahast, puidust, plastikust või paberist esemetele (nagu nt nahast kalendrid, rahakotid, visiitkaarditaskud, aga ka paberist dokumendimapid, märkmikud jms) kuldsete ja hõbedaste kujutiste sisse pressimiseks.

Fooliumtrüki plussid:

  • Saab trükkida metalli värvi kujundeid.
  • Reklaamtoode on kasutamiskõlbulik kohe pärast trükki.
  • Vastupidavus ja erilisus tänu reljeefile tavatrükist parem.

Fooliumtrüki miinused:

  • Kõikidele materjalidele ei pruugi värv nakkuda.
  • Reklaamkingi pealispinnad peavad olema mõlemalt poolt siledad.
  • Väike värvivalik.
  • Ei saa kombineerida mitmevärvilist trükki.

Surutrükk

Levinumad tooted: rahakotid, kaarditaskud, portfellid, käekotid, püksirihmad jms

Surutrükk ehk pimetrükk on meetod, mida kasutatakse (enamasti nahast) toodetele reljeefse logo või muu sümboolika sisse pressimiseks. Kujutis jääb materjaliga sama värvi, kuid töötlusjälg on reljeefselt materjali sisse surutuna selgesti eristatav. Sarnaselt fooliumtrükile saab seda tehnoloogiat kasutada vaid mõlemalt poolt siledate pindade puhul.

Surutrüki plussid:

  • Peale kanne on praktiliselt igavene.
  • Reklaamkingitus on kasutamiskõlbulik kohe pärast trükki.
  • Seadistuse kulud väikesed.
  • Saab kanda pindadele, millel trükk ei püsi.

Surutrüki miinused:

  • Ei saa valmistada väga detailseid kujutisi.
  • Ei saa kasutada värve, jälg on materjali värvi.
  • Hind suurtel kogustel trükist kallim.
  • Pinnad peavad olema mõlemalt poolt siledad.

Fakt on see, et firma sümboolika peale kandmiseks on mitu viisi. Mõned nõuavad suuremaid väljaminekuid, kuid on ka teisi, mis on lihtsad, taskukohased ja mugavad.

Kujundusfaile vajame vektorgraafikas (sobivad faililaiendid on *.pdf, *.cdr, *.ai, *.eps).

Kui proovid otsustada, milliste trükitehnoloogiat kasutada, on alati parem valida ettevõte, mis pakub võimalikult laia valikut tehnoloogiat - ja just seda Kinkston Kingiagentuur teebki! Juhendame sind kohe algusest peale parimate valikute tegemisel - prindikvaliteedi, värvi sobitamise, etiketimaterjalide valiku, tarneaja ja maksumuse osas. Kui soovid rohkem teada saada meie võimaluste kohta, võta ühendust meie ekspertidega.

Kinkston Kingiagentuur

Liitu meie uudiskirjaga

Ole kursis meie pakkumiste ja toodetega. Info uute brändide ja tegevuste kohta.