ärikinkide näidistesaal

Kuidas leida parimad firmameened?

Logoga ärikingituste tellimine võib tunduda esmapilgul lihtne ja võimaluste valik lai. Tegelikult aga on personaliseeritud firmameenete turg väga kirju ja Kinkstoni edu taga on meie spetsialistide aastakümnete pikkune kogemus ja teadmised. Igaüks ei pea teadma, kuidas töötab UV-printer või mil moel võib firmagraafika meenetele kandmise protsess ja hind oleneda trükitehnoloogiast ja alusmaterjali värvist. Trükipeade ja […]

Logoga ärikingituste tellimine võib tunduda esmapilgul lihtne ja võimaluste valik lai. Tegelikult aga on personaliseeritud firmameenete turg väga kirju ja Kinkstoni edu taga on meie spetsialistide aastakümnete pikkune kogemus ja teadmised.

Igaüks ei pea teadma, kuidas töötab UV-printer või mil moel võib firmagraafika meenetele kandmise protsess ja hind oleneda trükitehnoloogiast ja alusmaterjali värvist. Trükipeade ja tinti kuivatavate lampide vahelisest kaugusest palju olulisem on, et reklaamkingitus kingisaajale meeldiks, oleks kena, praktiline ja moodne ning sobiks kingi tellija ettevõtte üldise imago ja standarditega. Logoga kingid, mis jutustaks firma lugu ja kannaks kas või alateadlike seoste kaudu endas kinkija väärtusi ja hoiakuid, ongi viimasel ajal üha populaarsemad.
Selliste toodete leidmiseks tasuks aeg-ajalt Kinkstoni kontorit külastada, sest trendides, tootmistehnoloogiates ja tootevalikus toimunud muutused kajastuvad kõigepealt just näidiste saalides.

Kinkide vahetamise komme on iidne traditsioon, viisakusavaldus, milles orienteerumist võib lihtsustada mängu abil. Nii otsustasime Kinkstonis, et näidistesaali virvarris on meie klientidel uusi tooteid põnevam leida viktoriini kaudu ja korraldasime võistluse „Teravate pastakate mõõduvõtt“.

Võistkonnad said esimese vihje ning siirdusid näidiste saalidesse kingiideid avastama ja järgmisi kontrollpunkte otsima. Ehkki tooted, mille juures lipikud paiknesid, olid nähtaval ja tuvastatavad vähemalt meetri kauguselt, jagus peamurdmist parasjagu.
Tihtipeale tuli õige toote leidmiseks koguni kükitada või kikivarvule tõustes kaupa ülemiselt riiulilt upitada.
Kui saalis on riiulitel paarsada tassi ja teist samapalju lekkekindlaid joogitermoseid, võib mõelda ja arutada kaua, kas „turundaja hommikune ärataja“ all on mõeldud kaasaskantavat termokruusi või midagi hoopis muud.
Sama näis kehtivat „out-of-box-thinking“ kohta. On see vihje lõunasöögikarbile, leidlikule kinkepakendile, kommipakile või mistahes erilahendusele?
„Raamatupidaja nupukas sõber“ oli teisalt väga ilmne vihje kalkulaatorile. Kontrollpunktide küsimused olidki erineva raskusastmega, kuid keerukad ja lihtsad mõistatused jagunesid tiimide vahel enam-vähem võrdselt.

Meeskonnatööna said siiski ka keerulisemad ülesanded lahendatud ja auhinnadki sõbralikult jagatud.

Täname kõiki kliente ja sõpru, kes logotrükiga kinke ja vihjeid otsisid ja orienteerumismängust osa said! Loodame, et viktoriinis osalejatele jäi silma ka muud põnevat. Midagi, mis võiks anda inspiratsiooni töötajatele suvepäevadeks kinkide tellimisel või sobida koostööpartnerite väärikaks tänamiseks.

Veel artikleid

0 kommentaari