Kinkston

< Tagasi postituste nimekirja

Reklaam- ja ärikingituste trendid 2021

Reklaamkinke valides lähtume 2021 aastal muutunud keskkonnast ning inimeste ja organisatsioonide käitumisest.

Mitmed trendid jätkuvad, osasid trende mõjutavad ja võimendavad pandeemiaga seonduvad asjaolud.

Koostades 2021. aasta reklaam- ja ärikingituste strateegiat, tuleb arvesse võtta viite pidepunkti.

Tervis

Sportliku ja tervisliku ajaveetmisega seotud kingitused on viimastel aastatel olnud pidevalt tõusuteel. Pandeemia on toonud siia valdkonda olulisi täiendusi – isikukaitsevahendid. Käekottidesse  või autodesse on tekkinud väikesed kätepuhastusvahendid (geelid või pihustid), ühekordsed või  korduvkasutatavad maskid.

Kuna jõu- ja spordisaalid on potentsiaalsed nakkuskolded, muutus populaarsemaks vabas õhus sportimine või matkamine. Sama trend jätkub kindlasti ka 2021 aasta.

Mõned näited:

- Maskid (ühekordsed ja korduvkasutatavad)

- Desinfitseerimisvahendid (kätegeelid, spreid, puhastuslapid)

- Spordipudelid

- Jalgrataste lisavarustus (tuled, pardakompuutrid, sadulakatted, kaamerad)

- Sporditekstiil (eelkõige välitingimuste jaoks)

- Kodused treeningvahendid (võimlemismatid, võimlemistarvikud)


Keskkonnasäästlik ja jätkusuutlik areng

Keskkonnateadlikkuse trendi ei saa vaadelda iseseisvana, vaid see on seotud kõigi reklaam- ja ärikingituste trendidega. Kuna sihtgrupp muutub üha teadlikumaks selle olulisusest, ei saa seda eirata ka organisatsioon, kes antud valdkonnas oma tegevusi planeerib. Keskkonnasäästlikkus ei tähenda ainult keskkonnasõbraliku või ümbertöödeldud materjali kasutamist. Keskkonnamõju tuleks vaadelda kompleksselt, pidades silmas kõiki alljärgnevaid faktoreid:

- Materjal/tootmisprotsess (ümbertöödeldud tooraine, loodussõbralik või looduslik toode)  

- Praktilisus (kui toode ei leia kasutust, on tegemist sisuliselt ressursi raiskamisega)

- Kvaliteet (kvaliteetne toode, mille kasutusiga on pikk, omab väiksemat keskkonna jalajälge – vastandudes näiteks kiirmoele)

- Korduvkasutamist soodustavad tooted. Kingitav ese asendab ühekordselt kasutatava toote (joogikõrred, söögiriistad, joogitopsid) korduvkasutatavaga.


Kodukontor

2021. aastal jätkub trend, kus rohkem aega veedetakse kodus – seda nii vaba aega veetes, kui töötades. Kodus töötamine, ärireiside asemel videokonverentsid – need on kindlasti 2021 aasta trendid. Kodu on muutunud keskkonnaks, kus veedetakse senisest rohkem aega.

Kingitused, mis tõstavad kodus veedetud aja kvaliteeti, on kindlasti kingi saajate poolt hinnatud. Olulised märksõnad on  praktilisus ja kvaliteet. Väikeste vahenditega on võimalik luua kodus töökeskkond, kus ei kannata töö efektiivsus. Eriti hea kui töötaja omab vajalike kontoritarbeid nii tööl kui kodus.

- Elektroonikatooted (kõrvaklapid, kaamerad, kõlarid)

- Kontoritarvikud kodukontorisse (organiseerijad, märkmikud, ergonoomilised hiirepadjad)

- Väikesed kontoritarbed (märkmepaberid, kirjutusvahendid, pliiatsitopsid jne)


Vaba aeg ja meelelahutus

Kõikvõimalikud reisimis- ja muud piirangud küll vähendavad valikuid ja võimalusi, kuid ei kaota inimeste vajadust kvaliteetselt vaba aega veeta. Aktiivsem siseturismi võimaluste kasutamine vähendab nõudlust näiteks pagasikaalude ja suurte reisikohvrite järele, kuid samas muutuvad hinnatumaks keskmise suurusega reisikotid, matkatarbed ja teised lühiajalisele siseturismile suunatud tooted.

Vähem külastatakse meelelahutusasutusi – meelelahutus kolib kodudesse. Väiksemat sorti peod, kodune gurmee – need on 2021 trendid.

- Reisitarvikud (reisikotid, matkatarbed)

- Kodune meelelahutus (lauamängud, mängukaardid, peokomplektid)

- Kodu interjööri tooted (vaasid, kandikud, kausid, küünlahoidjad)

- Köögi- ja serveerimistarvikud (lõikelauad, veinitarvikute komplektid)

- Mänguasjad (ka lapsed viibivad rohkem kodus)

- Kvaliteetne kodutekstiil (rätikud, pleedid, laudlinad, voodipesu)


Sotsiaalne kaasamine

Kingituste loomise protsessi sihtgruppide kaasamine on üks võimalusi, kuidas tagada, et firmakingitused vastavad sihtgruppide ootustele ja vajadustele.

Reklaamkingituste valiku ja/või kujunduse loomisel sihtgrupi kaasamine aitab luua sidususe tunnet ettevõtte ja kliendi vahel. Kui näiteks jaekaubandusettevõte otsustab kinkida korduvkasutatavad näomaskid klientidele, et nad saaksid turvaliselt kauplust külastada, siis saab kaasata püsikliendid maskide kujundamise protsessi.

Organisatsiooni siseselt tuleks luua kanalid, et muutunud olukorras saavad töötajad kaasa rääkida kinkide valikul. Kui anda ka koostööpartneritele võimalus kinki ise valida, on suurem tõenäosus, et tooteid hakatakse ka pikaajaliselt kasutama.

Sotsiaalne kaasamine võimaldab paremini kommunikeerida ka kinkimise protsessiga seotud väärtushinnanguid – keskkonnasõbralikkus, sotsiaalne jätkusuutlikkus, hoolimine jne.

Kui on soov leida kvaliteetseid ja praktilisi reklaamtooteid, mille saamise üle tunnevad kingi saajad rõõmu ning jäävad neid pikalt kasutama, tasub pidada nõu Kinkston Kingiagentuuri ekspertidega.

Liitu meie uudiskirjaga

Ole kursis meie pakkumiste ja toodetega. Info uute brändide ja tegevuste kohta.