Kinkston

< Tagasi postituste nimekirja

JCI maailmakonverentsi e-pood vallutas kahe kuuga pool maailma!

4.-8. novembril toimus Tallinnas rahvusvahelise ettevõtlike noorte organisatsiooni JCI maailmakonverents. Suur-üritust külastasid ligi 5 000 delegaati enam kui sajast riigist.
Maarja uuris JCIWC kingipoe projektijuhilt Carolinilt, mis seos on sellel Kinkstoniga?

Carolin: "Kinkston Kingiagentuur oli JCIWC ametlik partner ja toetaja. Meie koordineerida oli logoga toodete tellimise korraldamine ja müük, aitasime valida sobivad promokingid, meie vastutada oli veebipoe loomine ja reklaamkingituste tootmine, samuti vabatahtlike riietega varustamine."

Kuidas läks?
Carolin: "Arvestades, et tegemist oli ainulaadse konverentsiga, võib kokkuvõttes projekti igati õnnestunuks lugeda. Meie kingipoodi https://shop.jciwc2019.com külastati 107 riigist, eeltellimusi tuli 27 erineva maa delegaatidelt ja peaaegu kõikidelt kontinentidelt. Eksootilisemate kohtadena võiks mainida Filipiini Vabariiki, Nigeeriat, Zambiat, Gabonit, Kameruni, Barbadost, Nepaali, aga ka Curacao saart või Katari. Lehekülastuste ja logo-toodete ostude arvult olid tipus eestlased, kõige kauem viibisid lehel huvilised Singapurist, Austraaliast ja Serbiast, kõige rohkem reklaammeeneid uurisid aga ameeriklased, jaapanlased ja Hong-Kongi elanikud. Eesti lähimad naabrid ja suured Euroopa riigid olid kingituste tellijatena esindatud muidugi niikuinii."


Reklaamkingituste ettetellimiskeskkond sai lihtne, kuid ilus

Mis ikkagi projekti ja kogemuse eriliseks tegi, mida sellest õppida oli?
Carolin: "Oh, eks see oli kohe alguses teada, et tegemist on põneva väljakutsega. Esmaspäevast reedeni oli huvitav konverentsiprogramm Radisson Blue Hotel Olümpias. Lisaks oli Saku Suurhallis enesearengu konverents „Better You“, Kultuurikatlas aga korraldati digitaalse innovatsiooni päevad ja toimus Hackathon. Reede, ehk ametliku osa viimane päev kandis koondnime „Clean World Day“.
Ehkki üleilmse kongressi kava koostamisega me otseselt kokku ei puutunud, tuli mälestusmeenete kontseptsioonis arvestada teatud märksõnadega nagu innovatsioon, isiklik ja ühiskondlik areng, digilahendused ja tehnoloogia, loodussõbalik säästev keskkond jms.
Kindlasti pole selliste projektide puhul vähetähtis ka Eesti kui riigi tutvustamine. JCI korraldustiim jättis väga professionaalse mulje ja sai hästi hakkama – koostöö nendega sujus suurepäraselt! Samuti tahaksin kiita Shoprolleri tehnilist tuge – oli ju pood loodud nende e-müügi platvormi kasutades. Ka väärib esile tõstmist Tenfor Marketing, kes aitas kommunikatsiooniga ning saavutas meilisuhtluses seninägematu taseme – e-uudiskirjade avamise statistika tõusis kohati rekordilise 66 protsendini!"


JCI maailmakonverentsi projektijuht Carolin ja turundusspetsialist Maarja

Äpardusi ka juhtus?
Carolin: "Eks ikka. Näiteks kulus planeeritust kauem aega rahvusvaheliste krediitkaardimaksete aktiveerimisele. E-poe või ettetellimiskeskkonna üks sooduskupong deaktiveerus tehnilise viperuse tõttu mõned tunnid enne määratud aega – selliseid pisiasju muidugi oli.
Kuna konverents toimus samal ajal mitmes kohas Tallinnas, oli omajagu tegemist e-poe ostjatele reklaamkinkide võimalikult kiire üle andmisega ning tuli olla korraga kõikjal saadaval.
Siinkohal tänan kõiki Kinkstoni pikaajalisi ja kogenud töötajaid, kes mulle selle vastutusrikka projekti juures abiks olid. Meil on väga kokkuhoidev meeskond ning mitmed kliendihaldurid on Kinkstonis töötanud üle kümne aasta. Nendelt saadud nõuannete ja meie mentorprogrammita oleks olnud ülesannetega hakkama saamine palju raskem."


Meeleolukad mälestused pop-up-müügipunktist

Millised suveniirid külalistele meeldisid?
Carolin: "Kuna Eesti on puhta loodusega ja keskkonnateadlik riik, oli üheks reklaamtooteks valitud must tuulekindla konstruktsiooniga vihmavari Mini Nature, mille siseküljele on trükitud värviline metsa pilt. Sellise vihmavarju all seistes on lihtne ette kujutada, et sügisese halluse asemel oled keset loodust ja pea kohal kohisevad puude ladvad. Oletasime, et kaunis ja omapärane reklaamtoode võiks olla praktiline ja populaarne, kuid ei arvanud, et see nii kiiresti otsa lõppeb!


JCI maailmakonverentsi e-tellimiskeskuse ja pop-up-müügipunktide tööd juhtinud Carolin Stalmeister

Veebitellimustest menukamad olid helkurid ja helkurmärgid, samuti nutikindad, puidust lipsud ja bambusest laadijad-akupangad. Konverentsi pop-up-müügikohas aga osteti palju ka veepudeleid ja lekkekindlaid termostopse. Väga huvitav oli jälgida, kuidas gruppidena saabuvad külalised vaimustusid meie jaoks mõneti isegi tavalistest asjadest. Linasest riidest õmmeldud ja karjapoisi märsist inspireeritud õlakott on valmistatud Eestis Kinkstoni tellimusel – loomulikult äratas see tore meene tähelepanu, sest kaugelt saabunud kongressidelegaadid tahtsid endale midagi sellist, mida nende riigis kellelgi ei ole."


Hoolega valitud logoga tooted meeldisid kõigile

Midagi kokkuvõtlikku lõppsõnaks?
Carolin: "Kui on pealehakkamine ja positiivne eelhäälestus, siis keerulisi või võimatuid projekte ei ole! Hea tahtmise ja toetava meeskonnaga saab kõigega hakkama ning ühistööst võib sündida terviklikke lahendusi, mille üle tõsiselt uhke olla ka aastaid hiljem.
Konverentsil kasutusel olnud keskkonnasäästlikud lahendused ja kas või näiteks plastiku kasutamise miinimumini viimine võiks olla inspiratsiooniks paljudele suur-ürituste korraldajatele.

Kinkstonis pakutav söödav kohvitops sobib üheks selliseks heaks näiteks, kuhu innovaatilise idee arendus ja säästev mõtteviis viia võib!"


Motivatsioonivedur ja eeskuju Martin Lepa
Kingipoe reklaamtooted jõudsid 107 riiki, eeltellimusi tuli 27 erineva maa delegaatidelt 

Liitu meie uudiskirjaga

Ole kursis meie pakkumiste ja toodetega. Info uute brändide ja tegevuste kohta.