logotrükiga ärikingid

KKK

Siin on kirjas peaaegu kõik, mida oled eales tahtnud teada ärikingituste tellimisest, reklaamtoodete valimisest ja trükitehnoloogiatest. Kui huvitud eelkõige erilahendustest, vaata seda artiklit, kui vajad kindlat logotrükiga toodet, kasuta otsingut meie toodete valikus, kui soovid rohkem teada tarneaja kohta, loe jõulukinkide postitust. Kindlasti tasub uurida ka, mida positiivset on Kinkston Kingiagentuurist kirjutanud meie kliendid ning […]

Siin on kirjas peaaegu kõik, mida oled eales tahtnud teada ärikingituste tellimisest, reklaamtoodete valimisest ja trükitehnoloogiatest.

Kui huvitud eelkõige erilahendustest, vaata seda artiklit, kui vajad kindlat logotrükiga toodet, kasuta otsingut meie toodete valikus, kui soovid rohkem teada tarneaja kohta, loe jõulukinkide postitust. Kindlasti tasub uurida ka, mida positiivset on Kinkston Kingiagentuurist kirjutanud meie kliendid ning vaadata väikest valikut tehtud töödest. Kuna javascript, mis KKK-artiklis huvilise otse vajaliku teemani viiks, hetkel veel ei tööta, on kõige kiirem lahendus firmameenete kohta info hankimiseks kontaktivõtt meie tubli meeskonnaga.

Kas kodulehel on näha kõik reklaamkingitused, mida Kinkston pakub?

Kinkston teeb koostööd väga paljude äri- ja reklaamkingituste tarnijatega üle terve maailma, kuid päris kõike kodulehele või näidiste saali üles panna ei ole otstarbekas. Reeglina ilmuvad reklaamtoodete kataloogid 1-2 korda aastas, põhikataloogi ja jõulukataloogina. Kogu kaubavalik ei uuene siiski täis mahus ja pidevalt, osa reklaamkinkide sortimendist võib olla näiteks parandatud tehniliste näitajatega (nt mälupulgad, akupangad) või muutunud disaini/värviga toode.
On mõistetav, et töötajate ja äripartnerite jõulukingitused on populaarsemad sügisel (jõulukomplektid, kinkekorvid, kommipakid, trühvlid, erikujundusega šokolaadid), ning näiteks suvised logotooted, meened ja reklaamkingid (päikseprillid, rannapallid, nokamütsid) saavad enam tähelepanu kevadel (suvekampaaniate ja suvepäevade eel), samas kui muud promokingid (logoga pastakad, logoga vihmavarjud, trükiga T-särgid, reklaamriided, logograveeringuga termosed, trükitud rätikud, reklaamsõnumiga klaasist veepudelid, tikandiga pleedid, logoga mälupulgad, kõlarid, kõrvaklapid jms) on populaarsed aastaringselt ja ei sõltu eriti hooajast.

Oleme kodulehel näitamiseks teinud läbimõeldud valiku toodetest, vajadusel on võimalik pakkuda ka suuremat sortimenti ning leida iga kliendi jaoks just täpselt tema vajadustega sobiv reklaamkink.

Millest sõltub tellimuse miinimumkogus?

Reklaamkinkide ja logotoodete miinimumkogus sõltub enamast toote eripärast (klientide erisoovidest ja eelarvest), trükitehnoloogiast, logo või reklaamsõnumi keerukusest (värvidest ja detailidest) ja tarnijast. Kui nt graveeringut on lihtne teha ka üksikeksemplarile, ei ole näiteks logo tikkimine firmariietele otstarbekas väga väikse koguse puhul.
Näiteks siiditrüki puhul sisestatakse soovitud kujutis graafikaprogrammi, tehakse trükikiled, mis valgustatakse vastavale raamile (iga värvi jaoks on eraldi trükiraam).
Ehkki siiditrükil on mitmeid plusse, näiteks on sellel tampotrükist suurem trükipind (lausa kuni 39 x 47 cm) ning silindrikujulistele esemetele (logoga joogipudelid, logoga termosed, trükiga kruusid) saab teha ringtrükki, on see näiteks digitrükiga võrreldes kallim (allpool oleme kõikide logo pealekandmise viiside plussid ja miinused eraldi välja toonud).

Mõnel juhul on miinimumkogus üsna suur ning tellitavate toodete kogus sõltub peamiselt tehase nõuetest. Osadel toodetel nagu nt fototrükiga mikrofiiberrätikud ja torusallid, sissekootud logoga sokid, erikujulised stantsitud helkurid jms võib lävend olla isegi küllaltki madal (nt 100 tk), kuid majanduslikult mõttekas on korraga suurema koguse tellimine, et hulgiostuga reklaamkingituste hinda soodsana hoida.
Tänu pikaajalisele koostööle ja headele suhetele tarnijatega oleme Kinkstonis siiski väga paindlikud ning valmis abiks olema ka väga eriliste tellimuste täitmisel. Firmakingituste ja ärikingituste turg on küllaltki avar ja trükitehnoloogilised võimalused pakuvad sobiva reklaamivõimaluse igaühele!  

Logotrükiga kruusid ei ole enam moekaup või uudis, kuid neid tellitakse ikka, et oma ettevõtet või riiki tutvustada.

Kas logo saab trükkida / graveerida / tikkida ükskõik kuhu ja ükskõik millele?

Ei, paraku sõltub kasutatava tehnoloogia valik küllaltki tihti ärikingituse materjalist ning sõltuvalt sellest, kas reklaamkink on metallist, klaasist, kangast, nahast, puust, plastikust või muust, võib pakutavate võimaluste hulk mõnevõrra kahaneda. Nii näiteks on fooliumtrükk väga efektne viis logotoodete kaunistamiseks ning hõbedaste, pronksjate või kuldsete (vms läikivate) kujutiste reljeefne pind võib olla väga vastupidav ja stiilne. Teisalt ei pruugi see tehnoloogia ja termilise töötlusega metallist kile nakkuda ega sobi kõikide ärikinkide materjalidega.
Sama kehtib näiteks tikkimise puhul – ehkki tikand on kindel ja kauakestev moodus logo tekstiiltoodetele kandmiseks ning firmariiete puhul üks eelistatumaid tehnoloogiaid, võib paksemate talvejopede tikkimine olla keeruline ja läbi sisevoodri tikitud logo võib toodet natuke kortsutada. Samuti peab arvestama logoga reklaamrõivaste puhul riiete kandja mugavusega (tikitud koht jääb paksem ja tugevam) ning mõnel juhul võib olla mõistlik kasutada tikandi kohas aluskangast või tikkida logoga embleem, mis hiljem riidele õmmeldakse.
Kuumpresstrükk on üks soodsamaid võimalusi, kuidas tellida firmariided, millel on pilt, reklaamsõnum või mitmevärviline logo. Termosiirdekilele trükitud kujutis asetatakse reklaamtoote (T-särgi, dressipluusi, fliisjaki vms) peale ning kuumust ja survet kasutades kantakse riideesemele. See sobib ideaalselt peaaegu kõikidele tekstiiltoodetele (sh nt poekotid, jutekotid, põlled), kuid materjal peab taluma kõrget temperatuuri ja pressi alla ei tohiks jääda nööbid, trukid, paelad ja lukud.
Ka graveerimisel tuleb arvestada reklaamkingituse materjaliga ja seda nii lasergraveeringu kui ka mehaanilise graveerimise puhul. Metallist kirjutusvahendid, termosed ja lekkekindlad termotopsid, klaasist joogipudelid, logoga Bluetooth-kõlarid, reklaamsõnumiga mälupulgad, kontoritehnika, vaba aja kaubad ja tööriistad näevad graveerituna väga kaunid välja ning kujutis või tekst on kulumiskindel ja vastupidav. Erinevad materjalid käituvad graveerides siiski erinevalt ja hindamaks krobelise pinnaga või ka teatud kunstmaterjalidest reklaamtoodete graveerimiseks sobivust, tasuks nõu pidada Kinkstoni kogenud töötajatega.

Millist trükitehnikat kasutada?

Kui soovid olla päris kindel, et soovitud äri- või reklaamkingitus saaks kaunis ja kvaliteetne, on mõistlik pöörduda Kinkston Kingiagentuuri töötajate poole! Kasulik on enamike reklaamtoodete tellimisel kasutada tehasetrükki. Reklaamkingitus, millel on tootja poolt täpselt määratud, kuhu, kuidas, kui suurelt ja millise tehnoloogia abil logo saab kanda, on kahtlemata lihtsaim viis ettevõttele kauni firmameene tellimiseks ning ebaõnnestumise võimalus on peaaegu välistatud.
Kui aga tehase poolt pakutavad lahendused üldse ei sobi, saab reklaamtooteid logo või personaalse sõnumiga kaunistada ka Eestis. Üks levinumatest ja soodsamatest sümboolika ärikinkidele kandmise meetoditest on tampotrükk, millega saab oma logo või slogani trükkida nt kirjutusvahenditele (pastakad, sulepead, markerid), võtmehoidjatele, kelladele, tulemasinatele, mälupulkadele, kaarditaskutele, promotoodetele (stressilelud, pliiatsiteritajad, taskulambid), mänguasjadele jne.
Digitrükk ehk digiprint on samuti küllaltki soodne ja paljude reklaamkingituste materjalide (tekstiil, vihmavarjud, firmariided, logoga märkmepaberid) jaoks sobiv lahendus. Mõnel juhul on mõistlik selle asemel kasutada UV printi, mis on samuti üks digitrüki meetoditest ja võimaldab täppistrükiga printida ka pisematele pindadele nagu rinnasildid, märgid, kella sihverplaadid, pliiatsid, golfipallid, mobiilikorpused jms. Kui logoga kaunistatav ärikingitus või reklaammeene on väga intensiivset värvi, tasub trükitavale alale esimese kihina trükkida alusvärv, et kaetav pind ei mõjutaks CMYK-värvilahendust.

Erinevate materjalide ja toodete puhul kehtivad erinevad reeglid ning kõiki trükitehnoloogiaid päris iga reklaamkingi puhul kasutada ei saa. Näiteks spordipudelite neopreenist (lehtkummist) või silikoonist ümbristele logo trükkimisel peab arvestama, et materjal on painduv, sama kehtib ka nt mõnede kinnaste ja mütside puhul, kuhu on logo mõttekas kanda nt presstrükis transfeermeetodit kasutades.

Trükitehnikate plussid ja miinused

Siiditrükk

(levinumad tooted: firmatekstiil, kruusid, kotid, pastakad, vihmavarjud) on üks unikaalsemaid logo pealekande liike. Saab kasutada paljude erinevate materjalide ja tootekujude puhul: nii lamedate kui ka kumerate pindade puhul, samuti nii kõvapinnalistel kui ka pehmete esemetel. Võimalik teostada kuni 6-värvilisi pealekandeid ning teha trükki ka väga suurtele pindadele.

Plussid:

a) Suur valik materjale, millele saab trükkida.
b) Võimalik katta suuri pindasid.
c) Võimalik kasutada laia värviskaalat (PMS-värvikaardi järgi).
d) Trükijälg väga täpne, kõik detailid eristuvad.

Miinused:

a) Seadistus kallis, väikekogustel hind kõrge.
b) Võib nõuda mitmepäevast kuivamisaega.
c) Ei ole 100% kulumiskindel.
d) Materjali taustavärv mõjutab trükivärvi toone

Tampotrükk

(tooted nagu nt pudeliavajad, võtmehoidjad, tulemasinad) sobib ideaalselt trükkimiseks väikestele ebahariliku kujuga kõvapinnalistele esemetele, millele ei saa või ei ole praktiline trükkida siiditrükiga. Näiteks käekella sihverplaadid, silindrikujulised esemed või nõgusapinnalised tooted. Tampotrüki tehnoloogia sarnaneb laste templiga trükkimisele/tembeldamisele.

Plussid:

a) Saab kanda nõgusatele, erikujulistele pindadele.
b) Suur valik materjale, millele saab logo või reklaamsõnumit kanda.
c) Võimalik kasutada laia värviskaalat (PMS).
d) Trükijälg täpne, kõik detailid eristuvad.

Miinused:

a) Saab katta ainult väikeseid pindasid.
b) Ei saa trükkida värve täpselt üksteise kõrvale.
c) Ei ole 100% kulumiskindel.
d) Võib nõuda pikemat kuivamisaega.

Graveering

on paljude metallist esemete jaoks ainuvõimalik logo pealekandmise viis. Eristatakse kahte tehnoloogiat: teemantgraveerimine ja lasergraveerimine. Lasergraveeringuga saab töödelda nii värvitud (toob esile põhimaterjali värvi) kui ka värvimata (tekitab pisut hallika tooni) metallide puhul. Teemantgraveering on levinud rohkem üksikute toodete töötlemisel.

Plussid:

a) Pealekanne praktiliselt eluaegne.
b) Sobib kasutada ka väikeste koguste puhul.
c) Graveeringuga saab logo kanda materjalidele, millel trükk ei püsi.
d) Efektsed lahendused värvitud pinna töötlemisel.

Miinused:

a) Pealekande jälg ei pruugi olla väga täpne.
b) Ei saa kasutada värve, jälg ühtlaselt materjali värvi.
c) Hind suurtel kogustel trükist kallim.

Tikandid

on mõeldud sõnumite ja logode kandmiseks riidest (või muust kangapinnalisest materjalist) toodetele nagu nt särgid, nokamütsid, joped, fliisid, tekid, kotid jms. Võib kanda otse tootele või valmistada logoga embleem (tikandisilt) ja see hiljem tekstiilile kinnitada/õmmelda. Valikus on palju niiditoone, kuid hind ei sõltu mitte niivõrd värvitoonide hulgast, vaid tikkimismasina sooritatud pistete arvust (kujutise keerukusest).

Plussid:

a) Võrreldes trükiga on tikand palju vastupidavam.
b) Seadistusprogrammi saab hiljem kasutada.
c) Tikitud reklaamtoode on koheselt kasutamiskõlbulik (ei vaja kuivamisaega nagu trükk).
d) Hind ei sõltu värvide arvust.

Miinused:

a) Ei saa valmistada väga detailseid kujutisi.
b) Hind suurtel kogustel trükist kallim.
c) Tikandipinna tagumine külg pole üldjuhul väga kena.
d) Tikanditagune pind peab olema ligipääsetav.

Fooliumtrükk

on meetod, millega kantakse reklaamtoodetele termilise töötluse abil õhuke metallist kile (foolium). Sel viisil on võimalik saada metallvärv, mida kasutatakse enamasti nahast, puidust, plastikust või paberist esemetele (nagu nt nahast kalendrid, rahakotid, visiitkaarditaskud, aga ka paberist dokumendimapid, märkmikud jms) kuldsete ja hõbedaste kujutiste sisse pressimiseks.

Plussid:

a) Saab trükkida metalli värvi kujundeid.
b) Reklaamtoode on kasutamiskõlbulik kohe pärast trükki.
c) Vastupidavus tänu rejeefile tavatrükist parem.

Miinused:

a) Kõikidele materjalidele ei pruugi värv nakkuda.
b) Reklaamkingi pealispinnad peavad olema mõlemalt poolt siledad.
c) Väike värvivalik.
d) Ei saa kombineerida mitmevärvilist trükki.

Surutrükk

(ehk pimetrükk) on meetod, mida kasutatakse (enamasti nahast) toodetele reljeefse logo või muu sümboolika sisse pressimiseks. Kujutis jääb materjaliga sama värvi, kuid töötlusjälg on reljeefselt materjali sisse surutuna selgesti eristatav. Sarnaselt fooliumtrükile saab seda tehnoloogiat kasutada vaid mõlemalt poolt siledate pindade puhul. Tooted: rahakotid, kaarditaskud, portfellid, käekotid, püksirihmad jms.

Plussid:

a) Pealekanne on praktiliselt igavene.
b) Reklaamkingitus on kasutamiskõlbulik kohe pärast trükki.
c) Seadistuse kulud väikesed.
d) Saab kanda pindadele, millel trükk ei püsi.

Miinused:

a) Ei saa valmistada väga detailseid kujutisi.
b) Ei saa kasutada värve, jälg on materjali värvi.
c) Hind suurtel kogustel trükist kallim.
d) Pinnad peavad olema mõlemalt poolt siledad.

Kuumpresstrükk

sobib põhiliselt tekstiilist toodetele (nt logoga firmariided) värvilise või fotokujutise kandmiseks, samuti nt spordirõivastusele töötajate (või võistlejate) nimede (või numbrite) trükkimiseks. Kujutis trükitakse eelnevalt riidekleepsule ja lõigatakse välja. Kasutatakse väikeste koguste puhul või kui pealekantavad kujutised on erineva disainiga.

Plussid:

a) Saab kanda foto (pildi) tekstiilile praktiliselt muutumatul kujul (üks ühele).
b) Võimalik katta suuri pindasid.
c) Võimalik kasutada väikeste koguste puhul.

Miinused:

a) Ei ole 100% kulumiskindel.
b) Hind suurtel kogustel siiditrükist kallim.
c) Suurtel kogustel töö aeganõudev.

Kui eelarve on piiratud ja lehel pole sobivat toodet, mida teha?

Kõikide reklaamkingitusi puudutavates küsimustes tasub pöörduda Kinkston Kingiagentuuri töötajate poole, kes oma ala spetsialistidena leiavad peaaegu alati sobiva lahenduse. Tihtipeale võib leidlik või praktiline ja reklaamitava ettevõtte tegevusala ja edastatava sõnumiga sobiv reklaamkink olla vägagi soodne, nimetagem siinkohal kas või näiteks logotrükiga šokolaadi, nuputamisülesandeid, võtmehoidjaid või stressilelusid. Mõned promokingid aga sobivad oma hinnalt ka suures koguses tellimiseks – seda eelkõige brändingu mõttes, sest mis võiks olla parem, kui suurüritus või avalik ruum, kus inimesed mängivad firma rannapallide, lendavate taldrikutega või kasutavad nt logoga kaunistatud matte ja istumisaluseid!

Kus ja kuidas saaks tutvuda näidistega? Kas erilahenduse puhul saab samuti näidise?

Kinkstoni näidiste saalid asuvad Tallinnas, Madara 29/2 esimesel korrusel. Väike valik tehtud töödest on üleval ka meie kodulehel, Instagramis ja Facebookis.
Huvipakkuv toode ei pruugi siiski olla näidiste saali riiulil, mõned näidistest on meil pakituna laos, samuti on alati võimalik valmistajatehaselt näidis tellida. Erilahenduste puhul on promotoote näidise saatmine isegi n-ö pool-kohustuslik, kuid kindlasti tasub erilahendustena firmakinke tellides planeerida projekti mõõduka ajavaruga, et olla veendunud, et reklaamtoode on täpselt selline nagu oodatud ning valmib ka õigeks ajaks.
Kinkston Kingiagentuur valmistab klientide jaoks iganädalaselt erilahendustega reklaamkingitusi ja erinevate Aasia ja Euroopa tehastega suheldes kasutame oma kohapealsete esindajate abi.

Millisel kujul tuleks esitada failid/logo? Mis on vektorgraafika, mis on raster? Kes teeb kujunduse?

Logo ja kujunduse kandmiseks reklaamtoodetele peaks kujundusfailid (vähemalt logo) meile edastama vektorgraafikana.

Kui raster on pikselgraafika, milles pilt esitatakse pikslitena (enamasti ruudukujuliste punktidena), siis vektorgraafika puhul moodustub kuva asukohavektorite kogumina elementaarkujutiste ehk sirg- ja kõverjoonte abil.
Ka reklaamkinkidele trükitav tekst võiks olla vektorgraafika failina või soovitud font vähemalt nimeliselt teada. Sobivad failitüübid on lõpuga: .pdf, .cdr, .ai, .eps), ning kasutatavad värvid määratud Pantone (PMS) värvikaarte / värvikoode kasutades.
Piltide puhul (nt digitrüki meetod) sobivad ka rastergraafika failid: .tif, .psd, .jpg, .png, fail peab olema piisava resolutsiooniga ja loodud CMYK värvimudelit kasutades.
Reklaamkingituste valdkonna spetsiifikast tulenevalt (trükiala suurus, paigutus, ärikingi materjal, kasutatav tehnoloogia) on hea, kui kujundusega tegeleb Kinkstoni spetsialist.

Täpselt valitud värvid tagavad kvaliteetse trükitulemuse!

Mis on Pantone, CMYK ja RGB?

Pantone on 1341 värvitooniga standardvärvisüsteem, mida kasutatakse trükitööstuses. Kindla LAB-väärtusega värvitoonid (nn spot-värvid) segatakse kokku 15 komponentvärvist ja need võimaldavad trükkida ka selliseid toone, mida CMYK värvisüsteem ei võimalda.
CMYK on neljavärvitrüki värvimudel, mis koosneb neljast protsessvärvist – Cyan (taevassinine), Magenta (purpurpunane), Yellow (kollane) ja Key (must). Igal CMYK-pildi trükitaval pikslil on protsessvärvi tähistav protsentväärtus.
RGB on liitvärvimudel, milles erinevad värvitoonid moodustuvad kolme põhivärvuse Red (R – punane), Green (G – roheline) ja Blue (B – sinine) liitumisel. Aditiivset mudelit kasutatakse valgust kiirgavates kujutise tekitajates nagu telerid, mobiiltelefonid, monitorid jms.

Erinevate värvimudelite omapära on oluline teada, mõistmaks, et kuna RGB-süsteemi värviskaala on avaram kui CMYK-süsteemil, ei ole võimalik trükkida kõiki värve alati päris sellisena nagu arvutiekraanilt paistab. Seepärast on logovärvide täpsuse määramiseks parem kasutada Pantone värvikaarte.

Kuidas kujuneb reklaamkingituse ja sellele trükkimise / graveerimise / tikandi hind?

Reklaammeenete, ärikinkide ja promotoodete ning nendele logo või sõnumi trükkimise, graveerimise, tikkimise hinna kujunemise tähtsaim faktor on tellitavate toodete kogus ja kvaliteet. Oluliselt võib mõjutada lõpphinda ka kasutatav tehnoloogia, värvide hulk, eeltööd (trükiraamid, värvivahetus, seadistamine), logo või reklaamsõnumi trükipinna suurus, aga graveerimisel ja tikkimisel ka näiteks tähtede ja tikkimispistete arv. Hinna kujundamisel arvestame kliendi erisoovide ja vajadustega, mis samuti võib tõsta toote lõpphinda (nt helkur- ja fosforkleebiste puhul on materjali hind kaks korda kallim, tikkimisel võib tõsta hinda kuld- ja hõbemetallik ning neoonniitide kasutamine, embleemi õmblemine jms). Mõnikord on vajalikud lisateenused, näiteks pakkimine, toote vahetus (eraldi seadistus), lisatasu kiirtöö eest, kallim lennutransport (kiirkuller) vms.

Kaua tellimuse täitmiseks aega kulub?

Reeglina läheb reklaamkingituste ja promotoodete valimisest ja tellimisest kuni tellimuse kätte saamisena umbes 2 nädalat kuni kuu aega. Samas sõltub tootmisaja pikkus tarnijast, hooajast (jõulu eel – sügisel – on kõrghooaeg ja tarneajad pikenevad), tellimuse suurusest (reklaamkingituste kogusest), eripärast (erilahenduste puhul kulub ainuüksi näidise valmistamisele tavaliselt vähemalt 7-21 päeva) ja tuhandest muust pisiasjast.
Kui mõne lihtsama kataloogitootena olemas oleva logoga ärikingi võib Euroopast kätte saada 7–10 päevaga (ning mõned tooted võivad isegi Kinkstoni Eesti laos olemas olla), siis näiteks Aasia tehases erilahendusena valmiva ja meritsi saabuva tellimuse täitmiseks võib kuluda mitu kuud. Väga palju sõltub kliendi enda soovidest ja valikutest – kas oluline on reklaamtoodete kiire kohale jõudmine või on rohkem aega ja saab optimeerida kulusid.
Igal juhul tasub ühendust võtta Kinkstoni spetsialistiga, sest kliendihaldurilt saab kindlasti kahe tööpäeva jooksul põhjaliku kalkulatsiooniga pakkumise sobivale reklaamkingitusele, koos tellimuse täitmiseks kuluva aja orienteeruva prognoosiga.

Milline on optimaalne logo/trükipinna suurus?

Reklaamtoodetele trükitava sõnumi ja logo suurus sõltub paljuski mitte ainult kliendi soovist või kujundaja ilumeelest, vaid pigem valitud ärikingitusest, selle suurusest, materjalist ja kujust ning kasutatavast trükitehnoloogiast.

Universaalset lahendust, mis kõigile ja kõigele sobiks, ei ole. Küll aga on reklaammeene tootja enamasti välja valinud kohad, kuhu logo või turundussõnumi paigutamine oleks parim, ja seda nii tootmise, kasutusmugavuse kui ka väljapaistvuse seisukohalt.
Logoga firmariiete tellimise kohta väidavad uuringud, et eelistada tasuks kvaliteetseid reklaamtooteid, seda nii tööriiete puhul, mis peavad tihedat pesemist taluma, kui ka vaba-aja ja sportimiseks mõeldud rõivaid valides. Mida väiksem ja soliidsem olevat firmamärk, logo või sõnum, mida kasutajale sobivam ja funktsionaalsem promokink on, seda rohkem ja meelsamini selliseid reklaamriideid kantakse. Erandiks on siinkohal T-särgid, dressipluusid, nokamütsid, aga ka saunalinad ja spordirätikud, mille puhul tabav sõnum ja leidlik kujundus väidetavalt tõstavad reklaamkingi kasutamise tõenäosust.

Firmatekstiili kantakse ka vabal ajal, kui see on ilus ja kvaliteetne.

Kui osta sarnaseid, aga erinevat värvi, või erinevaid, erineva logotrüki meetodi, kuid sama kujundusega tooteid, kas logo trükkimise hind muutub soodsamaks?

Ehkki logo võib olla sama ja tooted või ka reklaamkingitustele logo kandmise tehnoloogia (ja isegi tulemus) võivad näida sarnastena, on tegelikult ettevalmistus (kujundus) ja tootmisprotsess erinev ja erineva hinnaga. On suur vahe, kas logo kantakse reklaamtootele lasergraveeringuna, siiditrüki meetodil või digitrükis. Valitud tehnoloogiast ja selle sobivusest konkreetse ärikingi personaalseks muutmisega sõltub ka hind. Mõistagi erinevad ka logo trükkimiseks kasutatavad masinad ning erineda võivad isegi trükitavatele promotoodetele kehtestatavad nõudmised.

Igal meetodil on oma plussid ja miinused, näteks siiditrükk võimaldab spordipudelite või kruuside ringtrükki ja logo trükipind võib olla oluliselt suurem kui näiteks tampotrükil. Siiditrükk on ka väga vastupidav, kuid iga värv vajab oma trükiraami ja värvid trükitakse eraldi. Sublimatsioontrüki puhul aga on värvid läbipaistvad (mistõttu sobib see pigem valgetele reklaamtoodetele), värv läheb toote pinna sisse ja pealispind on sile (trükitav tekst või kujutis ei ole reklaamkingitust katsudes tunda). Tekstiili sublimatsioontrüki meetodil logoga kaunistades peaks aga arvestama, et kanga polüestrisisaldus peab olema vähemalt 70 % ning reklaamriided peavad kannatama 200-kraadist temperatuuri.
Hea on aga teada, et näiteks identsetele, kuid erineva värviga reklaamtoodetele täpselt sama logo või reklaamsõnumi trükkimise hind võib olla ühesugune, kui just erineva värvi puhul pole kasutatud erinevat materjali ja tootja pole näiteks oma siniseid jutekotte kallimaks hinnanud kui muste või halle. 95% juhtudest on tekstiiltoodetel valge reklaamkink soodsam kui värviline.
Mitte keegi ei pea kõiki trükkimise nüansse ja tootmistehnoloogiaid peensusteni tundma, peaasi on ju ikkagi lõpplahendus – sõnumit edastav kvaliteetne reklaamkink, milliste valmistamisega Kinkston Kingiagentuuri kollektiiv tegeleb igapäevaselt juba aastakümneid. Kui paika on pandud ärikinkide tellimise eelarve, sündmus, sõnum ning reklaammeenete saajad, siis kindlasti oskab kogenud kliendihaldur ülejäänud küsimustes aidata ja igaühe vajadustele sobiva lahenduse leida!

Veel artikleid

0 kommentaari