2019 aasta 5 trendi

Keskkonnasõbralikud tooted on tõusuteel Tarbijad on üha enam hakanud rõhku panema toodetele, mis ei ole ainult biolagunevad, vaid ka säästvalt toodetud.  Lähtudes ASI uuringust, eelistavad 65% ostjatest   keskkonnasõbralikke tooteid, millest populaarsemad on näiteks taaskasutatud materjalist märkmikud, korduvkasutatavad joogipudelid ja riidest ostukotid.   A5 formaadis öko-märkmik    Juhtmevabad tooted on jätkuvalt populaarsed 2018 aastast on tõusvaks […]

loe edasi

Jõulupidu 2015

Meie särasilmne meeskond pidas 8.oktoobril käesoleval aastal maha Jõulupeo, mis oli eelkõige suunatud meie kallitele koostööpartneritele, kes said ideid jõulukingitusteks ja samas tutvuda meie majaga ja veeta koos meeldivalt aega projektijuhtidega, kellega ehk polegi varasemalt võimalust olnud silmast silma kohtuda. Tagasiside ürituse kohta on olnud vaid positiivne ja kindlasti on plaanis ka järgnevatel aastatel korraldada […]

loe edasi

Kohtume Passwordil

Password toimub seekord Saku Suurhallis 27.-28. märtsil ja suuremana kui ealeski varem. Lisaks kahepäevasele konverentsiprogrammile on Passwordi osaks ka Aasta Turundusteo, Meediateo ja Suhtekorralduse auhindade väljahõikamine.

loe edasi

Parem pastapliiats

Prodiri kvaliteetpastakad Kinkstonist. Šveitsi tootja Prodiri ekspordimanager Marco Campana tutvustas oma bestsellereid ja uudistooteid meie näidistesaalis.

loe edasi

10 ajatut ameerika päritolu brändi, mis on suutnud läbi aastate modernseks jääda.

Ameeriklastel võib olla rohkem ühist oma vanavanematega kui lihtsalt taanduv juuksepiir või lõhestatud lõug; mõnda tänapäeva lemmiktootemarki võisid kasutada eelkäijad isegi juba ennem kodusõda. Ja kuigi vanem generatsioon ei pruugi digitaalajastusse üle minna kergelt või üldse, on mitmed Ameerika vanimad tootemargid jõudalt kasvanud. Siinkohal on vaatluse alla võetud 10 hästi tuntud kaubamärki, mis näivad palju nooremad, kui nad tegelikult [...]

loe edasi

Bränd on enamat kui lihtsalt logo

Bränd on enamat kui lihtsalt ettevõtte nimi või logo toote peal. See on kogemus. Bränd edastab sõnumit juba esimesest kokkupuutest, kui klient tutvub esmakordselt ettevõtte toodete ja teenustega. Bränd ei pea olema ilmtingimata toode või teenus, bränd võib olla ka inimene, kampaania või midagi sootuks lõbusat nagu iga-aastane suvefestival. Neil kõigil on aga üks ühine joon – nad vajavad [...]

loe edasi
Näitan kõiki 10 tulemust