2019 aasta 5 trendi

Keskkonnasõbralikud tooted on tõusuteel Tarbijad on üha enam hakanud rõhku panema toodetele, mis ei ole ainult biolagunevad, vaid ka säästvalt toodetud.  Lähtudes ASI uuringust, eelistavad 65% ostjatest   keskkonnasõbralikke tooteid, millest populaarsemad on näiteks taaskasutatud materjalist märkmikud, korduvkasutatavad joogipudelid ja riidest ostukotid.   A5 formaadis öko-märkmik    Juhtmevabad tooted on jätkuvalt populaarsed 2018 aastast on tõusvaks […]

Keskkonnasõbralikud tooted on tõusuteel

Tarbijad on üha enam hakanud rõhku panema toodetele, mis ei ole ainult biolagunevad, vaid ka säästvalt toodetud.  Lähtudes ASI uuringust, eelistavad 65% ostjatest   keskkonnasõbralikke tooteid, millest populaarsemad on näiteks taaskasutatud materjalist märkmikud, korduvkasutatavad joogipudelid ja riidest ostukotid.

 

A5 formaadis öko-märkmik 

 

Juhtmevabad tooted on jätkuvalt populaarsed

2018 aastast on tõusvaks trendiks olnud juhtmevabad tooted ja trend jätkub. Kui Apple tuli turule juhtmevabade kõrvaklappidega, sai paljudele selgeks, et tulevik muutub aina enam juhtmevabaks. Juhtmevabad kõrvaklapid ja telefonilaadijad on kerged ja kaasaskantavad ning disainitud mugavamaks kui kunagi varem.

 

Juhtmevaba telefonilaadija 

 

Unikaalsed värvid toovad paremaid tulemusi

Unikaalset värvi, teistsuguse tekstuuri või mustriga reklaamtooted sobivad firmadele, kes tahavad silma paista. Need tooted on esteetiliselt meeldivad ja  neil on ka võime kliente ligi tõmmata.
2018 aastal oli populaarsemaks värviks lilla ja siin oleme välja toonud mõned värviennustused aastaks 2019; ergas korall, lavender, elektrisinine ja kirsipunane on värvid, mis mõjuvad hästi kohvrisiltidel, reisikottidel, pastapliiatsitel ja matkatarvikutel. Materjalina domineerivad nahk, matt, puit ja metall.

 


Puidu imitatsiooniga bluetooh kõlar

 

Y-põlvkond asub turu keskmes

Pole saladus, et Y-põlvkond (18-34 aastased) on väga nõutud turusegment ja firma, kes seda mõistab omab eelist turu mõjutamisel. Paljud organisatsioonid, kes üritavad Y-generatsiooni mõista lähtuvadki enda Y-generatsiooni töötajatest, sest just nemad suudavad aru saada sama põlvkonna klientidest ja aidata analüüsida nende ostukäitumist.

 

Sporditooted muutuvad veelgi populaarsemaks

Silmapaistvalt on kasvanud  spordi- ja fitness klubide arv ja koos sellega ka terviseteadlike spordihuviliste arv.

Seetõttu on ka kasvanud vajadus sporditeemaliste äri ja reklaamkingitustele –  spordipudelid, aktiivsusmonitorid, spordikotid, käe külge kinnitatavaid telefonihoidjad, spordirätikud  (mikrofiiber materjalist), nokamütsid.

Hantlikujuline joogipudel

Kokkuvõtteks võib öelda, et 2019 aasta top tooted saavad kindlasti olema jätkusuutlikud, hästi disainitud, läbimõeldud  ja visuaalselt atraktiivsed.

 

 

Allikas: https://blog.promodirect.com/2018/11/top-5-trends-in-the-promotional-products-industry-for-2019/

 

Veel artikleid

0 kommentaari

Kommenteeri

Sinu e-posti aadressi ei avalikustata.