Logoga sporditarbed ja ärikingid

2019. aasta 5 trendi

Keskkonnasõbralikud tooted on tõusuteel! Tarbijad on üha enam hakanud rõhku panema toodetele, mis ei ole ainult biolagunevad, vaid ka säästvalt toodetud.  Lähtudes ASI (Advertising Speciality Institute) uuringust, eelistavad 65% ostjatest keskkonnasõbralikke tooteid, millest populaarsemad on näiteks taaskasutatud materjalist märkmikud, korduvkasutatavad joogipudelid ja riidest, eriti jute-materjalist (džuudist) ostukotid. Juhtmevabad tooted on jätkuvalt populaarsed 2018. aastast on […]

Keskkonnasõbralikud tooted on tõusuteel!

Tarbijad on üha enam hakanud rõhku panema toodetele, mis ei ole ainult biolagunevad, vaid ka säästvalt toodetud.  Lähtudes ASI (Advertising Speciality Institute) uuringust, eelistavad 65% ostjatest keskkonnasõbralikke tooteid, millest populaarsemad on näiteks taaskasutatud materjalist märkmikud, korduvkasutatavad joogipudelid ja riidest, eriti jute-materjalist (džuudist) ostukotid.

Juhtmevabad tooted on jätkuvalt populaarsed

2018. aastast on tõusvaks trendiks olnud juhtmevabad tooted ja kasv jätkub. Kui Apple AirPods turule tuli, sai paljudele selgeks, et tulevik muutub aina enam juhtmevabaks. Juhtmevabad kõrvaklapid ja telefonilaadijad on kerged ja kaasaskantavad ning disainitud mugavamaks kui kunagi varem.

Unikaalsed värvid toovad paremaid tulemusi

Unikaalset värvi, teistsuguse tekstuuri või mustriga reklaamtooted sobivad firmadele, kes tahavad silma paista. Need tooted on esteetiliselt meeldivad ja neil on ka võime kliente ligi tõmmata.
2018. aastal oli populaarsemaks värviks lilla ja siin oleme välja toonud mõned värviennustused aastaks 2019:
ergas korall, lavendel, elektrisinine ja kirsipunane on värvid, mis mõjuvad hästi kohvrisiltidel, reisikottidel, pastapliiatsitel ja matkatarvikutel. Materjalina domineerivad nahk, puit ja metall.

Y-põlvkond on tähelepanu keskmes

Pole saladus, et Y-põlvkond (18-34aastased) on väga nõutud turusegment ja firma, kes seda mõistab, omab eelist turu mõjutamisel. Paljud organisatsioonid, kes üritavad Y-generatsiooni mõista, lähtuvadki enda Y-generatsiooni töötajatest; sest just nemad suudavad aru saada sama põlvkonna klientidest ja aidata analüüsida nende ostukäitumist.

Sporditooted muutuvad veelgi populaarsemaks

Silmapaistvalt on kasvanud spordi- ja fitnessklubide arv ja koos sellega ka terviseteadlike spordihuviliste arv.

Seetõttu on ka tõusnud vajadus sporditeemaliste äri- ja reklaamkingituste järele – spordipudelid, aktiivsusmonitorid, spordikotid, käe külge kinnitatavaid telefonihoidjad, spordirätikud (mikrofiiber materjalist), nokamütsid jpms on muutunud bestselleriteks.

Kokkuvõtteks võib öelda, et 2019. aasta top-tooted saavad kindlasti olema jätkusuutlikud, hästi disainitud, läbimõeldud ja visuaalselt atraktiivsed.

Artikkel inglise keeles

Veel artikleid

0 kommentaari